Repositori Badan Pengembangan SDM Komdigi

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu
Image of Reposisi Tren ICT Bidang Kajian Teknologi Pendidikan
Bookmark Share

Text

Reposisi Tren ICT Bidang Kajian Teknologi Pendidikan

Edi Subkhan - Personal Name;

Description Not Available


Availability
#
My Library AR-00300
REP00422
Available
Detail Information
Series Title
-
Call Number
AR-00300
Publisher
Jakarta : Puslitbang APTIKA dan IKP., 2011
Collation
25 p.
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
2087-3123
Classification
NONE
Content Type
-
Media Type
-
Carrier Type
-
Edition
-
Subject(s)
TIK
teknologi informasi dan komunikasi
pendidikan
teknologi pendidikan
Specific Detail Info
Dimuat di Masyarakat Telematika dan Informasi: Jurnal Penelitian Teknologi Informasi dan Komunikasi Volume 2 Nomor 2 November 2011
Statement of Responsibility
-
Other version/related

No other version available

File Attachment
  • Reposisi Tren ICT Bidang Kajian Teknologi Pendidikan

Repositori Badan Pengembangan SDM Komdigi
  • Information
  • Services
  • Librarian

About Us

Perpustakaan Badan Pengembangan SDM diperuntukkan bagi pegawai di lingkungan Kementerian Komunikasi dan Digital, khususnya pegawai Badan Pengembangan SDM (kawasan Jabodetabek). Pengguna perpustakaan dari luar Kementerian Komunikasi dan Digital diperbolehkan untuk membaca di tempat, tetapi tidak diperkenankan untuk meminjam koleksi ke luar perpustakaan.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

© 2025 — Badan Pengembangan SDM Kominfo

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search
Where do you want to share?